Lesley Teare - Happy Easter!

02 apríla


Pred rokom som objavila kúzlo techniky "blackwork" a vyšila som prvé také obrázky. Bolo ich päť, boli od Lesley Teare, boli z nich pohľadnice, boli veľkonočné :-). Tento rok som premýšľala, čo vymyslím. Motívov na veľkonočné pohľadnice je dosť, čo z toho vybrať, že. No potom som sa dozvedela o týchto pohľadniciach, ktoré sú "blackworkom" inšpirované, len sú farebné a dilema bola vyriešená. Obrázky sú z časopisu Cross Stitch Crazy #188 (Apríl 2014), je ich sedem, no ja som ich spravila do páru a mám ich osem. Rozmer obrázku je 30x37 krížikov. Čo sa mi páči na týchto zahraničných časopisoch je to, že okrem toho, že už tam máte napísaný rozmer, nájdete tam aj odporúčanú látku a predpokladaný čas práce. Tu napr. zistíte, že nevyšívate až tak pomaly (občas aj naopak :-D), lebo čas je napísaný 4-5 hodín a vy to stíhate za 2-2,5h :-). Bola som asi silno motivovaná...



Tu je kôpka všetkých ôsmych motívov ešte pred tým, ako som im vypárala okraje. Farby som si prispôsobila, tuším len zajačik je podľa predlohy. Narcis som spravila 2x, lebo v tej mentolovej farbe akosi zanikal. Neodpustila som si aj detailné fotky (2x z procesu aj na Instagrame), nedalo sa inak :-))).


















Keď už som to mala nafotené, pustila som do výroby pohľadníc. Opäť len také jednoduché, nalepené. Plán bol síce trochu iný, ale v strese som na to zabudla, dokonca som zabudla aj na pečiatku, ktorú som si kúpila kvôli týmto pohľadniciam a mala ísť na zadnú stranu. Je to malý detail, ale mňa to tak štve :-D. Vypárala som okraje, našla pripravila si výkresy, vytlačila veršíky, zabalila do ladiacej obálky, označkovala som ich zajačikmi a mohli odniesť prianie vybraným osobám :-).





Dostávame sa k hotovým pohľadniciam a dovolím si použiť slová Lesley z časopisu...

Best wishes...


...the Easter bunny!
 
 Be full of cheer...


 ...Easter is here!

Thinking of you...
 

 ...today and always.

Hoping you have...


a super spring!

I think you´re... 


...egg-stra special!

Sending you...


...lots of love.

All my love... 


...on this special day.


Snáď stihnem ešte niečo veľkonočné na poslednú chvíľu, tento rok som mala toho pred sviatkami akosi veľa...

Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.