Plnená tortilla s kuracím mäsom

18 apríla


Dnes si tu dáme po dlhom čase recept a vybrala som si jeden starší, čo mi pripomenulo, že už sme dlho nemali túto dobrotu. Marinované mäso, ktoré je tu použité, sme zvykli mávať s ryžou alebo hranolkami, no raz som dostala chuť na plnenú tortillu a rozhodla som sa použiť toto mäso aj do nej. Výborné v oboch prípadoch, takže v tom nevidím problém :o).

Potrebujeme:
4 kuracie prsia
tortilly (ja som použila kupované)
zelenina podľa vlastného výberu (u mňa to bol šalát, rajčiny, kapusta a zmes Bonduelle Mexico)
olej na vysmážanie

Marináda:
1 žĺtok
2 lyžičky plnotučnej horčice
2 lyžičky kečupu
pol lyžičky mletého čierneho korenia
pol lyžičky korenia karí
1 menšia cibuľa na jemno nakrájaná
trochu soli a mletej papriky
1 lyžica oleja

Mäso poumývame, vysušíme a nakrájame na prúžky. Potom si zarobíme marinádu, do ktorej naložíme na noc nakrájané mäso a necháme v chladničke marinovať.

Na druhý deň mäso vysmažíme, medzitým si prichystáme tortilly a zeleninu. Všetko naložíme na tortillu a zabalíme. Mám to rada pekne zrolované, len som toho toľko nadelila, že sa to rolovať ani nedalo :-))).

Takže si hneď značím na nákupný zoznam chýbajúce veci a cez týždeň si oživím spomienky na túto nie veľmi zdravú, no dobrú mňamku...





Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.